CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

<< satuharilagi >>


apakah itu?? hihihihi satuharilagi cepat jerk mase berlalu..rase mcm bru semalam jerk smbut bufday thun lepas..biler ingat2 balik smbutan yg meriah suprise sane suprise sini..terharu bagai nk giler...tahun nie xkisah laa mcm mane pon... =) yang aku pelik nyerk...nape aku xbole nk tido? boleh plak aku tido kul 4.30 pagi tadi... bangun punye awl plak tuh...bru 4 jam tido..nk tido blik ptg tuh hati rase mcm geli-geli jerk...xtaw naper..nk gi jmp doc laaa... dpt mkn ubat tido pon bole...hihihihihi... perancangan untuk tahun nie xtaw laaa.. kje pon xlagi ada hati nk merancang yg bukan2 kn.... bukan memilih kerja..tapi nk mencari sesuatu yg puas pada hati kecil ini... okep nk taw  sepanjang aku xleh tido smlm..aku tgk citer sweet spy citer korea yg hero dye hensem tuh...citer nie da lamer da kuor..tapi biasa la aku..dpt diulang2 sepuluh kali gamaknyerk da tgk..hihihihi..nk taw hero dye sape.. urmm..malas laa nk gi taw..carik sendiri..hahaha..punye pemalasnyerk aku nie... okei laaa...badan da melayang2 nie.. carik sesuap nasik...hihihihi... okep papai...




 with a lot of luv..