CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

<< berbuke besar >>

salam ramadhan......=).. bertemu kita kembali dalam ruangan suka suki cerita hati...hari ini aku nk berkongsi citer weekend berbuka puasa bersame family...memang havox abeh r weekend bru2 neh...apabila abang sepupuku dan keluarganya berbuka puasa dirumahku tambahan pula dengan along dan abg ipar ku..apalagi xmenang tangan aku n ibu ku memasak...hukhukhuk..pukul 2 petang aku mula menyinsing tangan buat dadih mangga...dgn titik peluhku sendiri tidak smpai sejam puding itu siap...fuhhh...selepas itu ibu mula masuk dapur, menyiang ikan, sayur...dan menu kitorang hari itu adalah.....................
** pajeri terung
** ikan tongkol msak taucu
** ayam goreng berempah
** kailan ikan masin
** laksam (yong ita wat)
** laksa (cik mie bg)
** sup campur (beli)
** dadih (aku wat)
** kuih lopez
** otak-otak (beli)
** ikan goreng
** teh o panas
** jering
** sambal belacan

banyakkan kitorang makan...pas2 lepas solat terawih boleh plak ibu msak mee goreng ngn potong buah jambu..mmg terlentang la aku...agak kenyang makan semua...blllrrrpppp...sedikit gambo aku amek....




pajeri terung 
ikan tongkol taucu

kailan ikan masin

ayam goreng berempah

jering

sup campur

ikan goreng

dadih mangga