CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

<< kekasih dan sahabat >>

bagi pendapat aku la....
PERSAHABATAN




  •  sahabat itu ibarat adeq beradeq.....selalu bergaduh, bertekak, tp bler bersatu...meletop laaa
  • aku pernah menangis demi sahabat...sbbnyerk aku menipu sahabat, gaduh ngn dye...tp biler dorg pujuk blek sejuk raser ati.... sahabat neh pandai memujuk.
  • bila da nama sahabat xder rahsia antara kita...bila berjauhan rindu makkk aiiiii...tapi biler dekat...mcm anjing ngn kucing...saya suker... ^___^
  • pernah x dapat sahabat yg sanggup gadaikan masa dorg demi semata2 sbb shbt yg lain sbb nk teman shbt yg tgh bersedih? da la bz kje..tp sgup tgu berjam3...tiap2 ari.....sungguh terharu....   
  • pernah x klu korg saket, kekasih korg mndikn korg?? haaa...klu sahabat..waktu aku terbongkang saket ats katil, sanggup mandikan....
  • pernah x kekasih korg suapkan korg waktu korg saket ats katil???..sahabat layan kita bagai menatang minyak yg penuh...
  • klu kita gaduh ngn sahabat kita...mnx maaf da ok..tp klu ngn kekasih..perghhh....nk kner melutut bru nk maafkan...ssh kn???
  • klu sahabat..xkisah nk hangout ngn sesiapa....klu kekasih....ssh nyerk nk hangout!!! aisshhh.....
  • klu kekasih kn....mesti kner cover nk wt smua..tp klu sahabat...hurm..xyh pon nk cover kn????
sbnrnyerk byk nk list kn....tp wt sementara waktu..neh la dlu aku nk list kn...aper2 pon...aku sayang semua kawan2 aku....thnx frenz!!!